Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 18:04:48
On 2017-02-23 16:27, Velnias wrote:
> [...]
> tikslą užvažiuoti ant Grossglocknerio, aplankyti Bled ežerą ir urvus
> Slovėnijoje, tai tam išėjo dar pora dienų pakeliui. Slovėnijos vinjetė
> kainuoja brangiausiai (15€), o galioja trumpiausiai (7 dienos, įskaitant
> ir pirkimo dieną), bet nežinau, ar verta taupyti bandant apvažiuoti
> regioniniais keliukais... Austrijos vinjetės nepirk Čekijos pusėje ant
> pačios sienos, nes prašo 15€ vietoje 8€, kiek ji kainuoja pačioje
> Austrijoje. Tada arba pirk pačiame Mikulove už ~10€, arba pervažiavęs
> sieną Austrijos pusėje pirmoje degalinėje už 8€.

uz Mikulov iskart pervaziavus siena desineje puseje yra kioskas, kuriame
nusiperki uz 8,5 Eu ta vinjete. Sustoti patogu - nereikia net i kolonele
nusukti.

Čekijos ir Austrijos
> vinjetės galioja po 10 dienų, tai atsižvelk į tai planuodamas 14 dienų
> kelionę, ar nereikės gryžtant pirkti antrą kartą

Cekijos bus pigiau ne 2 po 10 dienu, o viena menesine...

As paprastai pirma diena vaziuoju iki cekijos, sekancia diena jau
neskubu ir kazka aplankau cekioje-austrijoje-slovenijoje. Trecia diena
pasiekiu kroatija.

jei bijai, kad nedavaziuosi brno (as ten dazniausiai nakvoju city hotel
arba city hostel - tai ta pati istaiga :-) - labai patogi vieta), tada
siulau isvaziuoti is vakaro ir nakvoti lomzoje. Ten labai pigu
(paskutini karta nakvojau uz 23 Eu dviese su pusryciais. Iki lomzos
kelias gana letas, uzsigaista daug laiko. Uz lomsos dar apie 100km leto
kelio ir toliau - praktiskai autostrados ir greitkeliai.

Audrius K.

(kita vertus ta kaina