Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: marukas
Data: 2017-02-24 15:21:05
Nepamenu, bet kadangi rezervacija ne per booking'ą tai tikriausiai buvau
pervedęs avansą. Ten buvo su Half board - maitino tikrai gerai.

"Stork"  wrote in message news:o8pbde$llo$1@trimpas.omnitel.net...

Pradžiai dėkui. Klausimas prie punktų su viešbučiais- pvz. "kaina 280Eur
šeimai, vietoje mokėti po 215Eur". Čia turima omeny, kad vietoje pigiau, ar
tiesiog po rezervacijos likutis sumokamas? :-)
Detaliau savaitgalį paskaitinėsiu...

"marukas"  parašė naujienų news:o8m3b6$rg3$1@trimpas.omnitel.net...

Mūsų kelionės prieš du metus planas:
https://www.evernote.com/shard/s90/sh/ff8b58f5-d4a9-4d78-ad40-4f4585c987a8/a2aee4aee7d89510b3288d37f062a869

Aš tai skaitau, kad yra trys Kroatijos: salos, žemyne prie jūros ir nac.
parkai. Ar visas iš karto būtina per dvi savaites aplankyti - nežinau :) Jei
bus kokių klausimų - rašyk.

Dėl maršruto, tai esminė vieta šita kaip pravažiuoti Slovėniją nemokamais
kelias: https://goo.gl/maps/igFAzYvLgir Visa kita kaip ir aišku.