Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: G.K.
Data: 2017-02-24 09:29:23
Man patinka keliauti automobiliu. Paskutiniu metu vazinejom i Graikija.
Pakeliui aplankom terminius vandenis Vengrijoje, kalnus Slovakijoje.
Prie Adrijos juros turim nusiziureje kempinga/viesbuti kuriame pakeliui praleidziame viena diena.
Na ir siaip stengiames taip susidelioti marsruta kad pakeliui kazka aplankyti/pamatyti.

"Linas Petkevičius"  wrote