Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-14 20:52:46
On 2017-04-14 08:55, Stork wrote:
> O kas ten atsitinka? Nes butent vakarop planuojam persokti i Austrijos
> puse link Melko.

Nieko ten neatsitinka. Apie 30km vaziuoji leciau, nes pakeliui NET 4
kaimai :-))   Truputi pailsi po lekimo autostradomis :-)  Tarp kitko,
kisasi ten labiau vaziuojant nuo austrijos puses, bet ir tai -
blogiausiu atveju sugaisi papildoma pusvalandi. Kas yra nelyginama su
vaziavimu per lenkija- slovakija-vengrija, kur tokiasi pat sunkeliais
vaziuoji ne 30km, o kelis simtus km (lenkija ir visa slovakija, tame
tarpe visi slovakijos kamsciai. Ten ilindes gali ir visa simta km
greiciau 50km/h nepavaziuoti (lekti nebus kur, judes istisa kolona ...)

Yra variantas ta vieta apvaziuoti per slovakija (nuo brno per slovakija
i austrija) Ten kelias geresnis, bet papildomai susimokesi uz slovakijos
kelius (bus keliolika Eu). Man greiciu/pigiau iseina vaziuoti tiesiai is
brno link Vienos, leciau pavaziuojant tuos 30km. Is daug vaziavimu
ilgiausiai teko ten sugaisti apie 30-40 papildomu minuciu, kai buvo
kamstis nuo austrijos puses. Nuo cekijos puses i kamsti net neteko
papulti, nors visa laika atrodo , kad tuoj tuoj ten uzsikis (kaimuose
furoms greitis ribojamas iki 30km/h, yra vienas ar du astrus posukiai su
sviesoforais, kurios furos pravazineja letai. Jei rimtai - tai
neprobematine ta vieta. Bet kur kelyje gali buti ivykusi avarija, ar
atsirasti papildomi kelio darbai.

Be to, ar protinga vakare ivazuoti i austrija? Juk nakvyne gerokai
pigesne cekijoje...

Audrius K.