Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: G.K.
Data: 2017-02-27 07:34:35
Buvau ivairiuose, bet sie man labiausiai tiko ir patiko. Nereikia toli nusukti nuo trasos.

Koordinates  N47.62462 E20.74914
Kempingas turi savo puslapi  http://www.thermal-camping.hu/page.php?7
Ten visos apylinkes skirtos vandens pramogoms, zvejybai, nes greta teka upe ir yra tvenkiniai.

Kitas kempingas yra netoli Szeged. Faile termo.gpx waypointas ties ivaziavimu i kempinga kurio
teritorijoje yra terminiai baseinai.
Labai patogu griztant nuo Serbijos. Kerti siena ir netrukus gali mirkti baseine.
Arba pries kertant Serbijos siena.
Koordinates:
N46.41183 E20.31831

"Audrius K."  wrote