Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 13:30:29
On 2017-02-25 13:47, Fuga wrote:
> As irgi planuoju vasara lekti i Graikija.
> Tai suplanavau i ten vaziuoti per Italija, aplankyti Florencija, kelis
> Toskanos ir Umbrijos miestelius, o po to keltu persikelti i Graikija.

Irgi variantas. Net reikia nepamirsti, kad kuras italijoje gerokai
brangesnis, be to, pakankamai brangios autostrados, dar kainuos keltas.
Nuvaziavus i italija (keliaves as ten kelis kartus po nedaug, noriu dar)
norisi ten pabuti ilgiau ir aplankyti daugiau. Del to man kazkaip
graikija ir italija skyla i dvi atskiras keliones. Geriau jau ilysti i
terminius vandenis vengrijoje, kazka pakeliui aplankyti rumunijoje,
serbijoje ar bulgarijoje. Trumpam. Nes pacioje graikijoje, manau, yra
net labai ka veikti... Pradedant poilsiu kempinge ant juros kranto
baigiant begalybe lankomu objektu... Dar , jei bus laiko, vystau minti
stabteleti bulgarijoje (truputi i sona) ant juodosios juros kranto
kokiame 4-5 zvaigzduciu viesbutyje super all inclusive kokiom penkioms
dienoms pailseti po turiningos ispudziais keliones :-))) Nes bulgarijoje
tai pakankamai pigu, ir tikrai gerokai pigiau, negu graikijoje.

Audrius K.