Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: vedarinis
Data: 2017-03-17 21:24:10
As ten irgi buvau isiroves, bet kaina labai jau nenudziugino -
 pasistaciau nemokamai pavaziaves i kalna, tik pasivaiksciot
 reikejo laiptais iki centro. Vienok, Dubrovnikas ar siaip, ar
 taip brangus miestas, tai ir tas parkingas bendroj sumoj
 isblesta.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/