Tema: Re: Re:Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: vedarinis
Data: 2017-03-13 13:27:23
Sorry, eilini karta kazkoks briedas su koduotem, sveplai
 parasysiu. Vienoj buvom berods sekmadieni nuo ryto iki vakaro,
 tai parkingas nekainavo, bet su didele seima Vienos kainos
 kavinese gali gerokai nualint biudzeta (alternatyva kaip ir visur
 - mcdonaldas). Kadangi cia esu buves ne karta, tai tiesiog
 pasivaiksciojom po centra: Stepono katedra (amzina restauracija
 ten visada), Hofburgo rumai, muzieju quarteris, centrinis
 bulvaras, galit nuvaziuoti i Belvederio rumus - jei nenorit
 brangios nakvynes ir nevaiksciosit po muziejus - dienos per akis.
 Bent man Viena - turbut vienas graziausiu miestu, nemaciusiems
 tikrai verta aplankyt. I Sveti jure yra uzvaziavimas su masina
 (mokamas uz ekipazo nariu skaiciu), serpantinai tokie not for
 faint hearted (esu mates pavojingiausiu keliu listuose sita
 marsruta), bet jei po kalnus kur nors esate vaziave, neturetu but
 didelio streso. Jeigu planuojate apsistoti Makarskoj, berods yra
 ir haikai pesciomis, tik manau, kad vaikams bus per sunku. Beje,
 megstantiems​ aktyvias pramogas, netoliese yra kanjoningas Cetina
 upeje - labai rekomenduoju. Mes vaziavome per sezono pika, tai su
 nakvynem buvo visiskas liudesys (bookingas i Kroatija dar nelabai
 atejo, veikia Palangos mociuciu principas), ne karta gelbejo
 palapine ir miegmaisiai, birzeli dar neturetu but
 problemu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/