Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Fuga
Data: 2017-02-26 15:47:01
Mano manymu, tai problematiskiausias sienos kirtimas yra vykstant is
Serbijos į Vengrija - kirtau 3 kartus, sugaisau po 2-3 valandas. Pilna turku
su auto vokiskais numeriais, juos daugiau tikrina, tai letokai eina. Mus
tikrino minimaliai- atidarai ir uzdarai bagazine, paziuri pasa ar asmens
tapatybes kortele (ATK).
Ant buv Jugoslavijos saliu sienu problemų kaip ir nera, sugaisti gal koki
pusvalandi eileje. Patikrina pasa ar ATK, auto zalia korta ir viskas.

"Audrius K."  parašė naujienų news:o8ul7u$rrt$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-02-26 14:58, Fuga wrote:
> Svarsciau varianta su terminiais vandenimis Vengrijoje, Eger.
> Bet noras pagaliau aplankyti Florencija paeme virsu, nes vis atideliojom
> ateiciai. Tuo paciu ir po Umbrijos miestelius pavazineti kol dar zemes
> drebejimai ju galutinai nesugriove.

Ten turetu buti smagu :-)

> Tai gausis Italijoje pazintine kelione, o Graikijoje daugiau poilsine,

Tada neblogas planas. As i graikija noriu daugiau pazintines, + poilsio
kur nors kempinge ant pacio juros kranto.

> paliekant Atenus ateiciai - ne karstu metu laiku.
> Tai taip, Bulgarijoje pigu. Bet, man uzteko pabuvoti Bulgarijoje viena
> karta, daugiau netraukia.

As irgi ten buvau viena karta, netraukia ten niekas, isskyrus gera
viesbuti su super all inclusive ant juros krantu su viesbuciui skirtu
pliazu. Visai gerai buvo, ir uz nebrangiai :-) Jei imti kelione is
agenturos is lietuvos (su skrydziu) iseina lygiai dvigubai brangiau,
negu tik uz viesbuti per bookinga. Taigi vaziuojant pro sali traukia ten
pabuti. Is lietuvos - jau per brangu. Yra kitu variantu...

Va, i Rumunija tai dar planuoju sugrizti.

Na, as ten buvau jau pora kartu :-) Pirma karta buvau paskyres pora
savaiciu, antra karta - kelias dienas pakeliui i bulgarija. Rumunija
tiktai geriau uz bulgarija :-)

> Jei dar nebuvai, tai vaziuojant i Graikija rekomenduociau uzsukti porai
> dienu i Ohrid Makedonijoje.

Reiks pasidometi. Gal ir visai idomus miestas.

Kaip sienos i serbija ir makedonija? Neatima daug laiko? Vis tik
isorines EU sienos...

Audrius K.