Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: G.K.
Data: 2017-04-18 10:10:38
Męs vaziavom liepos viduryje. Iš vakaro sustojom prie pat įvažiavimo į Gross Glokner. Lynojo
nedidelis lietutis.
Ryte atsikėlus visur buvo užversta sniegu ir leido važiuoti tik su grandinėm ant ratų.
Iki pietų kelius pravalė ir leido be grandinių, bet realiai nieko nepamatėm nes skubėjom
pravažiuoti.
O ir nelabai turėjom pasiėmę tokiom oro sąlygom tinkamų rūbų.

"Velnias"  wrote