Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-25 12:13:16
On 2017-02-24 09:29, G.K. wrote:
> Man patinka keliauti automobiliu. Paskutiniu metu vazinejom i Graikija.
> Pakeliui aplankom terminius vandenis Vengrijoje, kalnus Slovakijoje.
> Prie Adrijos juros turim nusiziureje kempinga/viesbuti kuriame pakeliui
> praleidziame viena diena.

Gal galima butu tiksliau?

As kaip tik delioju vasarai kelione i graikija. Tik ne per slovakija, o
per cekija. Truputi lankas, bet keliai geresni. Dar i parndorf uzsuksiu
ir campingwelt uzsuksiu...

Audrius K.

> Na ir siaip stengiames taip susidelioti marsruta kad pakeliui kazka
> aplankyti/pamatyti.

Tai cia butinai. Nes tada nesigauna 2 dienu istiso vairavimo, ir kelione
darosi lengva ir idomi.

Audrius K.