Tema: Re: Kelione automobiliu i Kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-16 14:45:45
On 2017-03-16 13:19, Stork wrote:
> Caravelle ir bus. Aukstis turetu but 1,9m. Sakykim grubiai tegul bus 2m.

Kaip ir turetum lysti i dauguma pozeminiu parkingu. Pabandyk pasidairyti
internete.

Audrius K.

P.S. tarp kitko,  atsiminiau apie fantastini pozemini parkinga
Dubrovnike: prie pat pagrindinio iejimo i senamiesti, aukstis - 2,8m,
saule neprikaitina. Vienintele problema - kaina :-) Uz 4 val buvo senais
musu pinigasi lyg ir 80lt, uz para - 160lt :-) (kitokiu laiku nebuvo) Ir
ten buvo vietu :-) Kitur buvo gauti vieta be sansu, auto mano buvo
kazkas 2,15 m su bagazine ant stogo :-) Parkinkas priklause lyg ir
hiltonui...