Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-29 23:54:35
taip, as manau kad butu likes be gydymo. Butu gulejes ir laukes likimo, aspirino nurijes. Tomografija gydytojas nusprende atlikti tik praejus parai. Kur kalbos per tv apie "auksines " pirmasias tris valandas, istikus insultui? Galimas daiktas-as klystu. Gal butu dar kokiu vaistu dave. Taciau, sprendziat is tamstos klausimo, kazka tarsi siulai? Man, elektronikui, tokia minute spresti-ar tai reikalingi vaistai ar ne? O gal tik gydytojo "tikejimas" jais? Siulai, isgirdus gydytojo raginima, nulekt iki masinos, atsinesti laptopa, pastudijuot, prisedus,  ka internete raso apie tuos  vaistus, kokios gydymo rekomendacijos ir tik tada apsispresti-suoliuoti i  vaistine ar ne? Durnynas konkretus, jeigu esi zmogus is gatves.......Nekaltinu visu gydytoju, taciau .... Pamenu vieno santechniko fraze: "syki taisiau tekanti vamzdi pas gydytoja. Tikriausiai pirma syki pastarasis suvoke, ka reiskia atsidurti prasytojo paskubeti roleje. Gaila, kad tokia pamokas jie retai gauna"