Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-20 14:25:19
kadangi atsakymo vengi, speu, kad pataikaiu pirmu shuviu, kas del tevuko -
suuprask, jis dirbo ir mokeschius mokejo ne musu valstybei, chia vienas
(taip, isikurus nepriklausoma lietuva pereme visus isipareigojimus, bet ne
pinigus). Antra, o kaip tu galvoji, pinigus kuriuos moki tu, ar kuriuos
mokejo tavo tevas kas nors dejo I lentynele su uzhrashu "ginto tevas", ir
dabar jei kazhkas nutinka ish tos lentineles ima? Ne, uzh tavo tevo gydyma,
kad ir koki menka, moku ash, tu (ish oficialiai gaunamu pinigu) ir kiti
shiuo metu dirbantys.. O kai didele dalis zhmoniu mokeschius sumoka tik nuo
minimaliu algu, tai vat shtai jums ir prashom, minimales paslaugas ir
gaunam. Kas del valdzhios rinkimo - dalyvavau visuose rinkinuose, nuo pat
18likos (visi buvo jau nepriklausomoj lietuvoj, rinkau "tinkamus zhmones" ,
tik mano renkami niekad nebudavo dauguma, taigi ishvogt nelabai galejo -
taigi chia nepataikei:)