Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-28 15:18:55
jau ne syki esu girdejes-tvarkinga recepta gali israsyt TIK seimos gydytojas. . Ligonines gydytojas negali jau vien todel, kad pagal istatyma, ligonine turi turet visus reikalingus vaistus ir papildomai joje gulinciam ligoniui nieko pirkti NEREIKIA. Logiska?
 O tamsta rasote-daktaras tingi israsyt recepta.......Maza to-istatymas aiskiai apibrezia, kad ligoniui panorejus kazko "geresnio" jis turetu primoket TIKTAI skirtuma, tarp vaisto, siulomo ligonines ir to, brangesnio, vaisto kainos. Taciau siuo atveju-ligonine turi uzfiksuoti si nora pasirasytinai ir apibrezti-kiek kainuoja ligonines siulomas vaistas arba-pasakyt koki skirtuma privalu sumoket, o ne siust pirkt i vaistine vaisto uz pilna jo kaina.  Beda tik-kai psichoze, kai skauda ar mirsti-apie pinigus galvoji veliausiai:)