Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-22 11:20:06
mazeikiu nafta parduota, gamyklos isparceliuotos, pajuriai, pakrantes-isdalintos saviems, eile miskams, gelezinkeliui, pastui. Pinigai nusedo lietuviskose kisenese? Ir po to burbuliuot , kad statem rusams? Statem rusasm, o pinigus sau pasiememe?  Nenustebciau , kad ir autostrada parduotu, pinigus isleistu kanceliarinems prekems, o mes po mokesim kiekviena km ja iveikdami. O del vaistu. Kaimuose del visu tu reformu nebeliko netgi ambulatoriju! Pas traumatologa, bobute is joniskio kaimo, turi vaziuot pirma iki Joniskio, poto, persedusi i kita autobusa, i Siaulius.(iki 50km)  Atvaziavusi suzinot, kad talonai pas gydytoja yra tik uz menesio , taciau, o stebukle, uz pinigus tas pats gydytojas jus maloniai priims ir jums nebereikes vaziuoti :))))))) Apie pasto skyriu naikinima, laikrasciu prieinamuma nebesneku. Kaimai mirsta konkreciai, o cia manes praso nurodyt , kur vandens ner :) Nera kam gimdymo priimti, autobusas pravaziuoja syki i savaite ir tai kai sniego ner. Uztat, kazkoks glusius, turi galimybe i Egipta nuvaziuot....