Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: krk
Data: 2010-11-15 23:14:46
Tai cia tikriausiai fraxiparina pasiule (tirpdo trombus) ligoniu kasa
nekompensuoja situ. Pasirinkimo irgi nelabai yra, o ir dazniausiai ligonines
vaistinej sitie pigiau nei kitose miesto vaistinese.
Is ligoniu kasu kompensuoja tik tuos kurie i sarasa irasyti. (tipo visi
reikalingi vaistai spaudimui mazinti, nuo cholesterolio, diabeto, etc..)