Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-22 11:48:12
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:icc050$hut$1@trimpas.omnitel.net...

> Koks skirtumas kam state? Petrui, kirkizui ar dedei Semui? Juk iseidami viska paliko, glusiau tu :)))))

dar karta, ash kalbejau del ko rusams kanopeliu nereikia buchiuot ir lankstytis, kiek jie gero _mums_ padare, nes jie dare gero ne mums, jie dare gero sajungai, o tai, kad ignalina pastatyta lietuvoj, o ne baltarusijoj/latvijoj/kaliningrade, reikia dekot ne rusams, o sniechkui, kuris ta pramushe.

> Del pakranciu-gali kiek nori tas teises zinot , taciau kaip i ta pakrante valdiska patekt? Aplink privati zeme. Tiesa-gali i ezera is sraigtasparnio nusileisti :)

arba ash skirtingus ezherus zhinau, arba tu zhinai tris, prie visu ezheru, kiek vazhiuoju galiu privazhiuot ir ishsimaudyt, jei tai yra privati valda, susimoki penkis litus, uzh tai, kad jie ta teritorija tvarko, prizhiuri - ir eini.

> Del nemokamo mokslo-isvis erdveje nesigaudai. Nenutuoki ka reiskia atvaziuot is provincijos mokytis i universiteta siais laikais. Ar bent zinai kiek kainuoja bendrikas menesiui ir kokia yra stipendija, kuria norint gaut reikia zinot daugiau nei profesorius ? Iki siol pamenu: "as tau desimtuko parasyt negaliu, nes jis rasomas uz puikias zinias, o tokiu, netgi as, profesorius, neturiu "

na, ash kazhkodel manau, kad ash su akademija salyti turejau veliau, taigi zhinios apie ja pas mane "shviezhesnes". Dar karta - jei neturi pinigu universitetui - imi lengvatines paskolas (gyvenimui/mokslui). Taip, dabar ir buta reikia pachiam pirkt, valdzhia mebeskiria, bet baiges ta pati univera, turi galimybe dirbt ir uzhsidirbt, o ne stoto i depresuot prasigerusiu zhmoniu eile, neturinchiu jokios ateities, jokiu siekiu ir jokiu perspektyvu.
Taip, komunizmas ant popieriaus yra grazhus dalykas, ish kiekvieno pagal galimybes, kiekvienam pagal poreikius, bet realiai, tai gavosi taip, kaip aprashe orvelas. Kazhkas labai teisingai yra parashes, jei netiki komunizmu, kai esi jaunas - esi beshirdis, jei vis dar tiki komunizmu kai esi subrendes - esi idiotas.

> O paskolu siaip juk niekas nedalina, vien paprasius.

ar bandei kadanors, ar kalbis ish savo "na, ash tai niekad nebamdzhiau ir nezhinau, bet turiu uzhtikrinta nuomone"? Studentishkas paskolas gauti yra labai lengva, bent jau buvo dar priesh kokius 6 metus.

> Zodziu-esi atitrukes nuo realybes.

katras ish musu? katras pasakoja, apie kubiliu sugriovusi lietuva, net nenutuokdamas kaip viskas vyksta.

>Ir galimas daiktas esi durnas arba vagis, nes butent taip musu ministras isireiske: uz 5000 lt alga gali dirbti tik durniai arba vagys. Va ir nubreze riba.:)

ir jis sake tiesa, koks protingas zhmogus gali eit i atsakinga pozicija, uzh kuria gaus 2/3 kart mazhiau, nei uzh ta pachia vieta privachiam sektoriuje? Arba nekompetetingi zhmones, arba zhmones, kurie galvoja, kad pasidaryt skirtuma ish shono.

> Tik neversk manes ieskot nuorodu, faktu, dokumentu. Nei apie kaimus be vandens, nei apie aptvertus ezerus, nei apie stipendiju dydzius ar paskolu gavimo taisykles. Paklausk tu, kurie yra su tuo susidure.

ash manau, kad tamsta idiotas, tik neklausk manes kokiu nors tai patvirtinchiu dokumentu, pereik visus daktarus ir tada praneshk man ar jie tai rado.. Jei apie kazhka diskutuoji ir kazhka teigi, buk mielas pagrisk tai, nes kitaip, tai bus tuschias argumentas, pirstelejimas i vandeni.

> del arogancijos:
>
> rasei:" todel, kad jie produkta kure okupacinei valstybei, ne nepriklausomai lietuvai..." Galetum tai i akis pasakyt pensininkui, kuris savo rankomis state innalina, mazeikiu nafta, tiese kelius, state namus, gamyklas?

zhiuriu dar ir su terminologija turim problemu?, pasistengsiu padet bent jau su shia spraga:
arogancija - išdidumas, pasipūtimas, akiplėšiškumas. Terminas kurio tu ieshkojai yra "tiesa". Tie zhmones ir state viska ne nepriklausomai lietuvai, nes tokia neegzistavo.

>JUK NIEKO TA OKUPACINE VALSTYBE NEISSINESE!

Inteligentijos ishvezhimas ishzhudymas ar ishvezhimas i sibira nera jau toks niekas. Visos ekonomikos, t.y. visu pinigu ishsineshimas . Kaip tau atrodo, ar gorbochiovas atskaichiavo visus rublius kuriuos buvo uzhdirbe lietuviai ir atidave lanzberui i letenas, chia jums, kad pradet nauja ekonomika? Ar tu turi bent menkiausia supratima apie ka shneki?

 Tau, glusiui, paliko naudotis. Ir naudojiesi! Ir sakai, kad tai dare okupacinei valstybei? Vadinasi jos tai nuosavybe? Deretu nuoma moket, jeigu taip.....

kai ishmokes tavo mylimieji ir garbinamieji repatriacijas, tada galima bus shneket apie nuoma.

> Tiek to-nutolom. Pries kvailiu mane isvadindamas-pasiteirauk senesniu zmoniu, ar tekdavo laselines pirkti pries gulant i ligonine. Juk nuo to diskusija prasidejo?

Ish savo puses siulychiau atsakyt i mano pirmini klausima, ar moki mokeschius sazhiningai? Ir pasiklausk tu pachiu zhmoniu, kas budavo "tais laikais" jei koks "spekuliantas" butu sugalvojes slept mokeschius. Apie tai ir pradejom, ko tu nori kad tau valstybe duotu, jei neduodi jai. Jei neduoda nemazha, jei ne didesne dalis lietuvaichiu, ish ko ishlaikyt ligonines, tuos pachius kelius ar ar nupirkt lasheliniu tavo tevui? ish shiferio nuo butinges? Ar sigmos dar neishdauzhytu langu duot pagrauzht?