Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-21 00:30:01
jei chia asmenine tragedija (tevo liga) drumschia smegenis, tada atsiprashau
uzh tolesnius komentarus, bet matosi, kad arba visai nesuvoki valstybes
valdymo pagrindu, arba well, tiesiog sunku dabar blaiviai mastyt, nezhinau
kodel, nes matyt vistiek neprasimushiu per buko uzhsispyrimo ir nenorejimo
isiklausyt ir suprast siena, ale pabandysiu atsakyt I tavo rant'a... tai yra
tiesiog burbejimas o ne argumentai, sorry... anyway, komentarai po amachia:

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> i kokiu zodzius beivilktum-vistiek pensininkas turi teise paklausti-kur
> dingo jo kartos zmoniu sukurti turtai.

gazprom? neftegaz? vardint? gerbiamasai, ash gyvenau sovietmechiu salyginai
nedaug, savo mastanchius metus ash jau praleidau nepriklausomoj lietuvoj,
gal todel ash sugebu atskirt (ko tamsta nesugebi) tarp sovietu socielistines
lietuvos ir nepriklausomos lietuvos. Kaip tu isivaizduoji, kur ejo "lietuviu
uzhdirbtas turtas" kai valdzhia buvo centralizuota maskvoj? Manai maskvoj
dejo lietuviu uzhdirbtus rublius I atskira lentyna nuo gruzinu,
ukrainiechiu, latviu, ar rusu uzhdirbtu? Tai buvo ne lietuvos ekonomika, tai
buvo sovietu sajungos ekonomika. Mes iki shiol negavo repatriaciju uzh
aneksija, uzh darbus sibira, uzh zhuvusius afganistane, ar vezhi gavusius
chernobilyje, mes negavom nieko uzh tuos laikus, mes gavom tas kas liko...

 Sakykim, jo mokami mokesciai nebuvo dedami i  lentynele su uzrasu"Ginto
tevas" , taciau gal tai nutiesti elektros tinklai? Gal tai pastatyta
Mazeikiu nafta? Gal tai nutiesta autostrada?

irrr? tu norejai kad lenzbergas ishardes kolukius pradetu ardyt ir
pardavinet asfalta ish autostrados vilnius kaunas, kad padet I ginto tevo
lentynele? ka tu kliedi?  taip, sovietu sajunga I mus investavo (ne be
apsukriu lietuviu komunistu, kurie tai pramushe), bet mes gavom pastatus, ne
pinigus... beja, ta pati ignalina iki shiol kaip ir visa lietuva prijungta
prie sovietiniu respubliku elektros zhiedo, chia kita tema, kurioje ash
galechiau pasikeikt apie dabartini elektros uki, bet mes ne apie tai - mes
gavom pastatus... tu keikiesi, kad mes juos pardavem? O kuo reiketu shert
vaistais tavo serganti teva? asfaltu nuo vilnius-klaipeda, ar shiferiu nuo
mazheikiu? ai pala, tu kalbi apie pinigus? matyt tuos kuriuos gavo
nesekmingai pardave mazheikius kelis kartus... gerbiamasis atsitokek ir
nustok kliedet...

> Gal tai gamykla, kurios vietoje dabar stovi maxsima?

o geriau stovetu tushchia gamykla, gaminanti technologijas, kuriu
nebereikia, sajungai kurios nebera, ar bent pardavus zheme su pastatais gaut
bent kiek pinigu I izhda (ash nekalbu apie skaidruma, ash kalbu apie
koncepcija)...

> Gal tai gamyklos poilsiaviete Palangoje, kuria visa isigijo dabartinis
> vietinis valdininkas?

o geriau kad ji merdetu? ar ir toliau priiminetu CK narius? oh wait, ju
nebera... Taip, skaidrumo ir shlykshtyniu ishpleshiusiu lovio dalis yra
daug, bet kuo butu geras tasmerdintis poilsio namu pastatas tavo tevui? Ash
zhinau apie ka kalbu, ash dirbau su poilsio namais vyturys ir kaip jis ten
dar vienas buvo.. ne taip ir seniai, priesh kokius 4/5 metus - man buvo
baisu, kas ten darosi, kaip jie valdomi ir kaip jie atrodo... ash niekaip
neuspratau, kodel tokie baisiniai dalykai nera parduoti verslui ir
nepadaryti klestinchiom gydyklom, o palikti kaip sovietines ishkamshos...

  KODEL pensininkas turetu jaustis tau skolingas , uz tavo apmokama jo
gydyma? Savo laiku jie pakankamai produkto sukure, kad galetu ji pardave ,
sau vaistu isigyt.

todel, kad jie produkta kure okupacinei valstybei, ne nepriklausomai
lietuvai... ne, jie neturi man jaustis skolingi, ash juos ishlaikau
nejausdamas jokios pagiezhos, ir mokus VISUS mokeschius nuo savo nemazhos
algos, nors turejau pasirinkima gaut daugiau ir moket mazhiau. Ir ash tuo
tyliai didzhiuojuosi... (jau nebe tyliai:)

> Kodel tu nesijauti skolingas jam uz nutiestus kelius, sustatytus elektros
> stulpus, ligonines, elektrines, gamyklas?  Juk visu tuo naudojiesi?

inesham shiek tiek shviesos:
visus tavo ivardintus dalykus state sovietu sajunga, atskyru CK nariu
pramushimu, taip, ash asmenishkai jauchiuosi dekingas "piktajam komuniagai"
sniechkui, kad jis prammushe IAE lietuvai, bet uzh naudojimasi jais, ash
sumokejau savo mokeschiais, ar tu isivaizduoji, kad vilnius-klaipeda iki
shiol remontuojama cccp pinigais?

> O siaip-nereikia pasaku sekti. Jos zinomos. Solidarumo principas, viena
> karta islaiko kita ir t.t. ir pan. Bet kuris kaimietis suvokia-kad
> sukurtas turtas negali siaip sau isgaruoti. Jo verte gali keistis, taciau
> jis isnykti negali!

apie infliasija tas kiekvienas kaimietis nera girdejas? ir apie outdated
technologijas?

  Jis arba yra arba neukiskai issvaistomas, pavogiamas, sunaikinamas ar
saviems zmonesm padovanojamas. Nekisk ir kitai valstybei moketus mokescius.
Dar nezinia-daugiau mokejom ar daugiau gavom is jos.

priklauso kiek tu ivertini rezistenu, tremtiniu ir lasives kainas? Taip,
sajunga state musu teritorijoj, bet jei state ne lietuvai, jie state savo
viduje. Tuo tarpu kiek inteligentijos buvo ishzhudyta/ishtremta? kiek
Laisves buvo uzhspausta? jei jau kalbet, nezhinia kas butu jeigu, gal jei
nebutu ishtremta/ishzhudyta inteligentija, gal lietuva butu silico slenis,
gal ka gali zhinot, taigi, svardtymai chia yra labai sunkus..

Kiemo zootechnikes vaikas galejo vaziuot i pionieriu stovykla, lankyt kruva
bureliu, kieme turet zaidimo aikstele, poliklinikoje patekt pas daktara
nemokant pinigo, pries operacija nereikejo paciam laseliniu pirktis.  O
dabar?

o dabr tu gali rashyt viska ka parashei nebijodamas gulago, kas svarbiau,
aprudyjes auksiukai nukabinetas (na, bent jau partija sako kad ten auksas)
narvas, ar laisve, su savo visai pliusais ir minusais...

 Gimei kaime-kaime ir liksi, nes univero stipendijos neuztenka net uz baraka
susimoket, kai tuo tarpu prie ruso-politechnikumo padidintos stipendijos (34
rb) uzteko viskam kukliai gyvenant!

apie paskolas tu negirdejai irgi. beja, taip, baigi savo stebuklinga
politechnikuma - ir ka gali svajot gyvenime pasiekt? ne 120 rubliu, o 125..
ir ka su jais daryt, kai deshra visa ishdalinta partijai? pasikart? tik kad
ir virve visa ishdalinta, telieka prasigert...

 I i pirti nueiti bet kuris murzius finansiskai isgalejo :)

ash renkuosi galimybe nuvazhiuot I luvra, knoso rumus, ar kairo
egiptologijos muzieju, o ne I pirti, bet matyt kiekvienam savo svajones

 Ir i kina! Netgi prie ezero patekt imanoma buvo :)

pala, tai mes pykstam, kad dabar daugiau zhmoniu gali atvazhiuot prie ezhero
ir tamstai vietos neuzhtenka? ar kaip?

Atsiprasau, kiek uzsivedziau :)

nieko, suprantu, tada viskas buvo geriau, net nostalgija ir ta buvo
gilesne... =)