Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-20 15:27:08
i kokiu zodzius beivilktum-vistiek pensininkas turi teise paklausti-kur dingo jo kartos zmoniu sukurti turtai. Sakykim, jo mokami mokesciai nebuvo dedami i  lentynele su uzrasu"Ginto tevas" , taciau gal tai nutiesti elektros tinklai? Gal tai pastatyta Mazeikiu nafta? Gal tai nutiesta autostrada? Gal tai gamykla, kurios vietoje dabar stovi maxsima? Gal tai gamyklos poilsiaviete Palangoje, kuria visa isigijo dabartinis vietinis valdininkas?  KODEL pensininkas turetu jaustis tau skolingas , uz tavo apmokama jo gydyma? Savo laiku jie pakankamai produkto sukure, kad galetu ji pardave , sau vaistu isigyt.  Kodel tu nesijauti skolingas jam uz nutiestus kelius, sustatytus elektros stulpus, ligonines, elektrines, gamyklas?  Juk visu tuo naudojiesi?
O siaip-nereikia pasaku sekti. Jos zinomos. Solidarumo principas, viena karta islaiko kita ir t.t. ir pan. Bet kuris kaimietis suvokia-kad sukurtas turtas negali siaip sau isgaruoti. Jo verte gali keistis, taciau jis isnykti negali!  Jis arba yra arba neukiskai issvaistomas, pavogiamas, sunaikinamas ar saviems zmonesm padovanojamas. Nekisk ir kitai valstybei moketus mokescius. Dar nezinia-daugiau mokejom ar daugiau gavom is jos. Kiemo zootechnikes vaikas galejo vaziuot i pionieriu stovykla, lankyt kruva bureliu, kieme turet zaidimo aikstele, poliklinikoje patekt pas daktara nemokant pinigo, pries operacija nereikejo paciam laseliniu pirktis.  O dabar? Gimei kaime-kaime ir liksi, nes univero stipendijos neuztenka net uz baraka susimoket, kai tuo tarpu prie ruso-politechnikumo padidintos stipendijos (34 rb) uzteko viskam kukliai gyvenant! I i pirti nueiti bet kuris murzius finansiskai isgalejo :) Ir i kina! Netgi prie ezero patekt imanoma buvo :) Atsiprasau, kiek uzsivedziau :)