Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-21 13:00:57
Sneki kaip Kubilius, kuris , bene, vienintelis visur pakilima jaucia.....Atsitokek. Vardan bendro isprusimo  prisesk kaime salia bobuciu, pasiklausyk ka vaistineje , stovedami eileje, zmones sneka. Paklausk apie nuotaika daugiabucio gyventoja, ka tik is pasto dezutes istraukusi lapeli apie komunalinius mokescius, nueik i miesto soc. skyriu, ikvepk susutusiu drabuziu ir prakaito kvapo. Zvilgterk i eile , prie dalijamu nemokamu maisto paketu.  Paklausk kokio vaikezo , vasara daugiabucio kieme besitrinancio, ka jis visa vasara veikia. Paklausk sutiktos moters, ar jinai pajegi vaika i stovykla isleisti. Manau, kad visiskai nesuvoki kaip gyvena didele dalis Lietuvos. Kiek suprantu-paciam dar pavyko nemokamai mokslus baigti? Gautas diplomas, o kartu ir alga-suteike arogancijos ziuret i mazas algas gaunancius is virsaus?  Kaime vaikai kartais neateina i mokykla, nes batai vieninteliai slapi yra, o jisai, daunas su diplomu, svaigsta, kad jei rusai ir state (tame tarpe ir mokyklas) tai , tai state savo teritorijoje:)  Ka tie rusai isinese, gal genialus protas pasakys? I Egipta jis mat gali nuvaziuoti........O tai kad istisas kaimas vandens nebeturi, nes vandentekio bokstas atsidure privacioje teritorijoje-jo nejaudina. Austaitijoje kaimas su kaimu nebesusieina, nes kelias perkastas ir ibestas zenklas "privati teritorija" Prie vandens esi bandes patekti?  Privacios daugelis pakranciu. Durnam reik but, kad nesuprast kur link viskas krypsta.
    P.S Nesizaviu ruso valdymu, taciau tokio atitrukimo nuo liaudies tikrai nebuvo. Epipto nebuvo-taciau kaimietis galejo , atvaziuot i Kauno instituta ir mokytis, praktiskai negaudamas jokios paramos is saviskiu.  Man tai svarbiau, nei tokio , kaip tu, galimybe nuvaziuot i Luvra. Islindai is meslo ir dabar pamirsai kur buvai? Apie paskolas mokslui jis svaigsta... Nenutuoki, kaip tai neprieinama is gudumos atvaziavusiam daugiavaikes seimos atstovui. Pasidrovetum.