Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: ejs
Data: 2010-11-22 13:51:24
2010.11.22 11:20, Gintas rašė:

> Kaimuose del visu tu reformu nebeliko netgi ambulatoriju!

šioj vietoj sutinku kad perlenkė. Iš kitos pusės, kas iš to kad bus
ambulatorija, jei joje nebus kam dirbti? Mano teta visą amžių pradirbo
Darbėnuose. Ir per tą laiką niekaip nesurado sau pamainos.

> Pas
> traumatologa, bobute is joniskio kaimo, turi vaziuot pirma iki
> Joniskio, poto, persedusi i kita autobusa, i Siaulius.(iki 50km)
> Atvaziavusi suzinot, kad talonai pas gydytoja yra tik uz menesio ,
> taciau, o stebukle, uz pinigus tas pats gydytojas jus maloniai priims
> ir jums nebereikes vaziuoti :)))))))

Taip ir būna kai painioji darbą su malonumu. IMHO: visos konsultacijos
valstybinėse (ir nebūtinai, sutartėlė su ligonių kasa prašom) turi būti
apmokamos iš PSD lėšų. Nori verstis privačiai - į savo privatų kabinetą,
o dėl tavo darbo ligoninėje ar pagalvosim.

> Apie pasto skyriu naikinima, laikrasciu prieinamuma nebesneku.

za deržavu abidno?

Va, pas mano močiutę panaikino kaimo parduotuvę, reikia eiti iki 4 km
centro kad duonos ir limonado nusipirktum.
Tiesa, panaikino apie 1985'us, bet vistiek dėl visko kaltas landzbergiz.

--
ejs