Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-20 10:44:49
Slyksciai butu galima ir atsakyt. Insultas istiko tevuka, visa gyvenima pradirbusi vienoje darbovieteje, kai apie jokius vokelius supratimo nebuvo. O tai, kad jo buvusioje gamyklos vietoje, ja ispirkus uz keleta investiciju-atsirado prabangus namai, ar tik ne tamstos nuopelnas? Jeigu ir netiesiogiai, tai bent uz tai , savo balsa atidavei ne tam kuriam reikejo. Grazink tevui bent dali pinigu, kuriuos prisigrobei, (leidai prigrobti, akis uzmerkes stebejai) Kiek dingo jo ir kitu jo kartos zmoniu sukurtas valstybinis turtas? Uzuot dalines slykscius klausimus-turetum , jausdamas geda uz savo isrinktus politikus, pigiai isigyta valstybine zeme, parduota Mazeikiu nafta, siluminius tinklus, panaikinta marza VST, kiekvienam pensininkui piniga paduoti. Ar jauti atsakomybe?