Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-21 21:28:32

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:icau59$gv4$1@trimpas.omnitel.net...
> Sneki kaip Kubilius, kuris , bene, vienintelis visur pakilima
> jaucia.....Atsitokek.

kazhkaip mintys nuo temos shokineja tamstos, kaip piktnaudzhiaujant kazhkuo
ne visai legaliu, pala, pradejom apie tai, kad reikia moket uzh vaistus, nes
valstybe neishgali nupirkt visko, nes nesurenka mokeschiu, o tu jau apie
pakilima...

 Vardan bendro isprusimo  prisesk kaime salia bobuciu, pasiklausyk ka
vaistineje , stovedami eileje, zmones sneka. Paklausk apie nuotaika
daugiabucio gyventoja, ka tik is pasto dezutes istraukusi lapeli apie
komunalinius mokescius, nueik i miesto soc. skyriu, ikvepk susutusiu
drabuziu ir prakaito kvapo. Zvilgterk i eile , prie dalijamu nemokamu maisto
paketu.  Paklausk kokio vaikezo , vasara daugiabucio kieme besitrinancio, ka
jis visa vasara veikia. Paklausk sutiktos moters, ar jinai pajegi vaika i
stovykla isleisti. Manau, kad visiskai nesuvoki kaip gyvena didele dalis
Lietuvos.

ir ka man ta dalis pasakys? kad viskas visur blogai, ir kad del visko kaltas
kubilius? Tikrai geras patarimas paklausyt tokio kliedalo. Taip, nemazha
dalis zhmoniu gyvena prastai, bet del to kaltas ne kubilius, o ekonomine
krize, jei nori kaltint ka nors asmenishkai, siulychiau pradet nuo kirkilo,
nes jis buvo tada valdzhioj ir jis padare zhingsnius, del kuriu mes I krize
igriuvom tiek giliai. (ir ne, ash neesu konservatoriu elektoratas)

 Kiek suprantu-paciam dar pavyko nemokamai mokslus baigti? Gautas diplomas,
o kartu ir alga-suteike arogancijos ziuret i mazas algas gaunancius is
virsaus?

1) mokslas iki shiol yra nemokamas, gerai besimokantiems. nemokamo aukshtojo
mokslo visiems ne tik kad negali but, bet ir nereikia.
2) ne diplomas man dave darba, o pradejimas dirbti praktishkai nuo 16likos,
o uzh mokslus ash beja mokejau, nes studijuodamas dirbau.
3) kur mano rashliavoje tu matei arogancija ir zhiurejima ish virshaus I
mazhai gaunanchius algos? prashychiau citatas. arba atsiimti savo zhodzhius.

  Kaime vaikai kartais neateina i mokykla, nes batai vieninteliai slapi yra,
o jisai, daunas su diplomu, svaigsta, kad jei rusai ir state (tame tarpe ir
mokyklas) tai , tai state savo teritorijoje:)  Ka tie rusai isinese, gal
genialus protas pasakys?

skaitydamas nusiimk raudonus akinius.  ir tiesa pasakius kazhkuo praskiek
savo raudonas, komunistines smegenis, nes ash nebesuprantu ka kalbi? Tu
teigi, kad sovietu sajunga state mokyklas _lietuvai_, ar jie state sajungai?
Apie ka tu kliedi?

 I Egipta jis mat gali nuvaziuoti........O tai kad istisas kaimas vandens
nebeturi, nes vandentekio bokstas atsidure privacioje teritorijoje-jo
nejaudina.

gal galima pavyzdzhiais, kurie kaimai nebeturi vandens lietuvoj? ar statom
shiaudines baidykles ir ishgalvojam faktus vietoje?  Ir beja, net jei ir
neturi, kuo ash jiems galiu padet?

Austaitijoje kaimas su kaimu nebesusieina, nes kelias perkastas ir ibestas
zenklas "privati teritorija" Prie vandens esi bandes patekti?  Privacios
daugelis pakranciu. Durnam reik but, kad nesuprast kur link viskas krypsta.

Lietuvoje pakrante negali buti privati, nebent ezheras yra ishnomuotas. Jei
nezhinai savo teisiu ir lietuvos istatymu, tai pradzhiai kaltink save, o ne
visus aplinkui.

>    P.S Nesizaviu ruso valdymu, taciau tokio atitrukimo nuo liaudies tikrai
> nebuvo. Epipto nebuvo-taciau kaimietis galejo , atvaziuot i Kauno
> instituta ir mokytis, praktiskai negaudamas jokios paramos is saviskiu.
> Man tai svarbiau, nei tokio , kaip tu, galimybe nuvaziuot i Luvra.
> Islindai is meslo ir dabar pamirsai kur buvai? Apie paskolas mokslui jis
> svaigsta... Nenutuoki, kaip tai neprieinama is gudumos atvaziavusiam
> daugiavaikes seimos atstovui. Pasidrovetum.

Gal galima plachiau, apie tai, kaip vargshai kaimiechiai daugiavaikiai
nesugeba studijuot? ar chia todel pilnos maksimos verslo vadybininku, o
lietuva yra viena ish daugiausiai universitetini ishsilavinima turiusiu
zhmoniu per capita? Mano grupiokas buvo neigalus,  ish provincijos,
gyvenantis tik su motina, kuri uzhdirbo nedaug, jis kazhkaip sugebejo
prasimusht paskolas ir baigt mokslus. Taip, jei nori, kad tau viska atneshtu
ant lekshtes ir dar paprashytu, e nu, davai eik mokytis, prashau, shito deja
nebus.
Ash nesiginchiju, musu valstybeje yra problemu, daug, bet tokie kaip tu,
tikrai nepadeda ju sprest. O nemokant mokeschiu reikalaut, kad valstybe tave
ishlaikytu, glostinu ir kutentu paslepsnius yra kaip minimum kvaila, o ir
mano manymu shlykshtu.