Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-26 20:19:12
Pries israsydams skiaute, palingavo galva ir istare: na, 74 m, ner ko ir noret. Cit. pabaiga. Tipo laikas jau keliaut Anapilin. Taciau , jei norit -galit pabandyt, geru vaistu yr. Sulakstykit.
 Tai, o kaip pats manai? Po tokiu zodziu butu gyde ar negyde? As manau, kad geriausiu atveju butu gaves tik aspirino.