Tema: Re: Reikalavimas ligonineje pirkti vaistus
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-20 00:23:00
turiu labai shlykshtu ir socialiai nejautru klausima (shiuo sunkiu metu), o
mokeschius moki, ar alga gauni/moki savo darbuotojams vokeliuose bet tiesiog
reishki savo uzhtikrinta pasipiktinima, kad uzh savo kapaiekas sumoketas nuo
30% oficialios algos aplink mane ir mano gimines visi turi shokt ir dainuot
ir maitint sidabriniais shaukshtais?
net jei ir moki visus mokeschius, manau supranti, apie ka ash shneku... ko
galima noret ish valstybiniu paslaugu, paskendusiu biurokratijoje, o
ishlaikomu ish matyt 30% sazhiningai mokeschius mokanchiu tautiechiu, kai
like 70%, bei ju gimines, artimieji ir draugai gryzhe ish airijos
atvazhiuoja nemokamu paslaugu (taip, zhinau, dabar su shlykshchiuoju ir
"visai neteisingu" psd mokeschiu tas taisoma, bet kiek zhalos jau
padaryta)... ne ash neteisinu sistemos, ash kviechiu pasizhiuret blaiviom,
savikritishkom ir nuoshirdzhiom akim...