Tema: Re: Kedys
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-29 13:23:05
> taip, taip, seimynele siekdama kazkokiu mistiniu savo ar banditu tikslu,
> primokino 5 metu vaika sitaip :)
> Nu nepanasus jie i visiskus degradus ir debilus

primokinti vaiką pasakų kaip ir nėra sunku, turiu pavyzdį giminėje, kai
tėvams skiriantis tėvas siekdamas pasilikti vaikus (ir butą) pylė ant
motinos pamazgas. Rezultate vaikas įtikėjo kad mama metodiškai bandė jį
nužudyti.

Bet aš neteigiu kad ta mergaitė buvo primokyta. Tiesiog kai kurie veiksmai
man atrodo kryptingi siekiant kelti isteriką. Ar tai padėjo vaikui? Vargu.

> bet gal pirmas, kuris prievartavo, o apkaltintas tik tvirkinimu

Jei žiūrėti iš teisinės pusės, tokius atvejus itin sunku įrodyti.

> Tai dar Kedi apkaltink, kad jo vaika prievartavo :)

o ką daugiau? Būtų žiūrėjęs ant ko lipą, gal gyvas dabar būtų :D

> Geriau galejo patylet Kedys, dar babkiu butu gaves uz tai turbut kaip
> stankunaite, o masine isterija siaip sukele ne zmones ar ziniasklaida, bet
> teisesauga

o, idomu. Pats gal ir davei tuos pinigus? :) Masine isteriją sukėlė
tamsuomenė. Bet nepergyvenk, už poros mėnesių jie jau turės naują
pretendentą į didvyrius o kedį pamirš kaip niekur nieko.

lasaZ