Tema: Re: Kedys
Autorius: Bronco
Data: 2010-04-23 05:54:01
On 2010-04-22 11:19, Marux wrote:

> itarti, kad 5 metu vaika imanoma ismokyti pasakoti tokius dalykus gali tik
> nenormalus zmogus, nesvarbu kuo jis dirba - prokuroru, teiseju, zurnalistu,
> seimo nariu ar prezidente,

Šituo dalyku žiniasklaida labai manipuliuoja. Čia labai geras pavyzdys,
kaip kreivai veikia žmonių logika. Nes tai, jog mergaitė nemeluoja, gali
patvirtinti tik tai, jog jį buvo tvirkinta ar prievartauta, bet nieko
neįrodo, jog tai darė būtent Ūsas. O žiniasklaidoje tai pateikiama kaip
įrodymas prieš Ūsą. Psichologai patvirtina, jog tokio amžiaus vaikai
negali taip meluoti, bet jie gali kuo puikiausiai painioti įvykio
aplinkybes ar net asmenis.

Nežinau kaip jūs, bet aš puikiai pamenu, kaip vaikystėje kartais
prisimindavau kažkokį ryškų įvykį, kurį apturėjau kartu su tam tikru
draugu ar pažįstamu, bet pradėjus apie tai su juo šnekėti, draugas to
nepatvirtindavo, tada sutrikęs staiga prisimindavau, jog tai buvo visai
kitas asmuo. O iš pažiūros viską prisimindavau labai tikroviškai iki
smulkiausių detalių. Jei net savo atsiminimais negali pasikliauti 100%,
kodėl reikėtų tikėti kitu vaiku, ypač, kai faktinės aplinkybės dažnai
prieštarauja tiems atsiminimams. Pridėkim nekaltumo prezumpcija
baudžiamojoje teisėje ir suprasim, kodėl niekas tautos "priešo" ir
"pagrindinio Lietuvos pedofilo" - Ūso iki šiol nenuteisė.

Aš tai kaltinčiau tik žiniasklaidą dėl visos šitos nesąmonės ir, aišku,
patį Kedį, nes jie kartu padarė viską, jog tiesa šiame reikale niekada
nepaaiškėtų. Dabar jau nesvarbu kokios išvados bus pateiktos, kas
nustatyta, vistiek visi turės savo versijas, keiks teisės sistemą ir
mistinius pedofilų klanus joje. O baisiausia, jog finale turime
suerzintą visuomenę, krūvą lavonų, suluošintą jau dabar ar artimoje
ateityje mergaitę (bent jau psichologiškai) ir nulinį rezultatą pedofilų
gaudynėse.