Tema: Re: Kedys
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-22 19:03:42
Zhiniasklaida yra reitingai, kurie virsta babkemis. Nustebciau jei jie imtu trimituot apie kazhka, kas nekvepia jei ne seansacija, tai bent jau susidomejimu.
Su kalimu i galva – o ka shiaip jie turetu sakyti, jei tyrejas pareishke: "nieko cia tokio, jei ir kyshtelejo i burna tai mergaitei"...? Negi nudazhyt ruzhavai ir pukuotai..? Kad ishpust ishpucia – tai ju duona, niekas neginchyja.