Tema: Re: Kedys
Autorius: Kestas.
Data: 2010-04-22 21:10:46
> Nors giminaiciai ir kuria dabar istorijas, kad NUOLATOS ieskojo Kedzio
> morguose, bet jei eisi ne tinginys ir yra noras siek tiek paanalizuoti, tai
> pabandyk pagooglinti ir paieskoti ziniasklaidos straipsniuose ka nors apie
> Kedzio aktyviuju giminaiciu "reidus" i morgus. Galim lazintis, kad nieko
> nerasi (iki balandžio 15) :) nes jie nevaziavo i morgus, nes tiesiog zinojo
> kur jis yra. :P

Na bet taip logiskai pamascius, ar jie turejo kiekviena karta vestis ziniasklaida?
Man rodos tai ganetinai iprasta praktika kazkam is artimuju dingus be zinios  -
ieskoti kur imanoma, tokios istaigos vienos is pirmuju. Su ekstrasensais gal
ir perlenkta buvo, tai nors pasiepiamai, bet buvo nusviesta.
Ir isvis, ten ka, galima patekti siaip sau, be jokiu reigstraciju zurnaluose/video
irasu ir pan?
Siaip tai labiasuiai stebina ne tai kad artimieji greitai surado morge, o kad
rastas "neatpazintas" kunas, su ginklu salia, ir nieko. Lauke kas pirmieji
prades bangas kelti? Gal. Tada nors kazkiek vilties yra