Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-22 18:30:05
Visu pirma nevaikstinejancio, o besitrinancio salia tetos ir tevo sodo
nameliu.
Visu antra ar ne keista, kad giminaites po morgus lakstyt pradejo tik pries
kelias dienas, kai iki to laiko Lietuvoje daugybe neatpazintu zmoniu buvo
rasta?
Paaiskinimas paprastas - sutartu laiku jis (Kedys) neatejo i susitikima sodo
namelyje, todel motereles ir supanikavo bei pradejo lakstyt po morgus.
Gaila, kad nebus imanoma jas patraukti baudziamojon atsakomyben uz
itariamojo slepima.