Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-22 19:36:22
Ne apie tai sneka.
Gali ta ziniasklaida parasyt, kad pas galima pedofila Usa by..is 30 cm ilgio
(atsiprasau). Tegu raso ka nori.
Esme ta, kad jei pasake policija/prokurorai, kad nera smurtines mirties
pozymiu - REISKIA NĖRA SMURTINĖS MIRTIES POŽYMIŲ.
Jei pasakė policija/prokurorai, kad užspringo vėmalais - REIŠKIAS UŽSPRINGO
VĖMALAIS.
O tai, kad vėmalai raudonos ar juodos spalvos, tai, kad Kedzio megztukas
violetinis yr px. Negalima gyvenant teisinėje valstybėje KASDIEN KALTI Į
GALVA VISUOMENEI, kad negalima pasitikėt policija, prokuratūra, medikais,
teismais ir t.t.
Kaip jau kažkada rašiau galima rašyt apie nepasitikėjimą policininku X,
prokuroru Y, teisėju Z, bet jokiu būdų apie nepasitikėjima apskritai. 1000
prokurorų, 12000 policininkų, dešimtys tūkstančių medikų yra mūsų tėvai,
vaikai ir pan. Ir jie visi nėra pedofilai.