Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-23 09:39:43
Zmogaus tamsumui ribu nera gerb.BishopaZ'ai.
Neįmanoma nupirkti (papirkti) 5 geriausių Lietuvos ekspertų komandą.
Neįmanoma sufabrikuoti sertifikuotų video įrenginių vaizdo ir garso įrašą
(tuos kuriuos naudojo darant ekspertizę).
Paprastas Lietuvos gyventojas negali atskirti lavondėmių nuo kraujosrūvų -
tam reikia bent minimalių žinių turėti ir turėti praktikos. Kaip pvz.
pasakysiu: žinai kas būna, kai pakaruoklį nuo kilpos nuėmi? Jis "atsidūsta".
Policininkai tokiais atvejais susiduria su tamsių žmonių klyksmais - "JIS
GYVAS", "JIS KVEPUOJA" ir po to sekančiais kaltinimais, kad policininkams
nukabinus nuo kilpos žmogus dar kvėpavo, bet policijos pareigūnų aplaidumo
dėka - jis mirė :))) O realybėje tiesiog išeina oras iš negyvo žmogaus
subliūškusių plaučių. Tuo pavyzdžiu norėjau atasakyti į Tavo "argumentą" -
apie korumpuotą šalį.
Tado Blindos irgi vietininiai gyvenotojai nematė, o arklius kažkas visdėlto
vogdavo :)
Nežinau kur Tu gyveni BishopaZ'ai, bet aš turbūt gyvenu civilizuotoje
Lietuvos dalyje, tarp civilizuotos visuomenės.