Tema: Re: Kedys
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-04-24 17:30:51
Faktinė bylos detalė yra trys lavonai.
   Plius įtartinas Ūsas su įtartina kompanija ir būktai išnaudota mergaitė.
   Plius nevykėliai prokurorai ir žiopli tinginiai policininkai. Kuriems
galbūt specialiai taip vadovaujama.
   Keisti pistoletai, vis randami ten kur reikia. Tokiu būdu visos
balistinės ekspertizės, DNR testai regisi labai abejotini, kadangi galima
bet ką prie bet ko prilipdyt.

kažkur po visu tuo realiai egzistuojantis pedofilų klanas, kuris neaišku, ar
prisidėjęs prie šios bylos, nors labai tikėtina. Kas gali paneigt, kad
pedofilams labai tinka tokia neprofesonali teisėsauga
  Plius Betingio viražai su Rusija Ispanija Anglija, jo idiotiški
pareiškimai. Tipo: - Kedy, slėpkis, aš einu ieškot! Tokiu atveju reiktų
patikėt, kad jis visiškas kvailys. O bet tačiau tai nonsensas. Reiškia, jis
žaidė kažkokį savo ar nesavo žaidimą.