Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-22 18:42:54
Siaip man asmeniskai nera labai idomi si istorija, bet pabandyk logiskai
pagalvot:
Policija itaria Kedi ir Ziliu. Vieno iesko, kita (speju) seke. Tokia byla
tiriant galima istirti tik jei vienas is ju "skyla".
Dabar vienas lavonas kas policijai/prokurorams labai neparanku, o kitas gavo
laisve, nes jam kaip jau minejau ner prasmes prisipazinti. (jei prisipazins
gaus iki gyvos galvos).
Dabar ivertinant kaip sunku dirbti teisesaugai, kiekviena diena nesamones
sapalioja ziniasklaida, kuri islindo i pavirsiu tik kai nusove teiseja ir
moteri.
O kur buvo Tavo isgirtoji ziniasklaida puse metu iki nuzudymo, kai Kedys
filmukus interenete deliojo, kai Venckiene skundus (Kedzio pasirasytus)
siuntinejo po visas institucijas?
Kodel tada ziniasklaida negyne mergaiciu?
Ciniska, bet sitos zudynes yra pinigai ziniasklaidai. Kaip matai realiai
visiem px kokia ateitis laukia mergaiciu.
Kai Salaseviciute prabilo, kad vaika reikia saugot ir paimt is abieju tevu,
ja suvalge per menesi.

Beje toliau ziniasklaida (purvasklaida) kala i galvas, kad negalima tiketi
ekspertais, policininkais, prokurorais - auginama nihilistu karta.
Ir sita karta po kiek laiko smogs bumerangu. Nenustebsiu, kad po kazkurio
laiko sita tamsiu zmoniu mase nuspres, kad geriausi ekspertai ir
policininkai yra pvz Rusijoje. Kodel gi mums nepasiprasyt pagalbos is
Rusijos? juk ten teisingi ir dori zmones dirba (tokie propogandiskai geri
kaip seriale MENTAI). Pagauni kur linkstu?