Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-22 21:06:38
Na palyginimui galima idet kasdienine VRM suvestine - palyginus su visais
kitais nusikaltimais (netgi nuzudymais) pedofilijos atvejai yra vienetai.
Tikrai nenoriu parodyt, kad pedofilija px, bet visdelto tai yra labai labai
ispustas reikalas.
beje kiek teko girdet, tai po Kedzio "nuotykiu", per kelis menesiu del
"pedofilijos" kreipesi gal 100-150 zmoniu (vyru/moteru), kurie tokiu budu
norejo spresti sheimu turtinius, vaiku gincus. Zmonos daznai vyrus
apkaltindavo pedofilija, kad neleist susitikinet su vaikais. Jauciat kokios
to pasekmes?