Tema: Re: Kedys
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-29 11:47:48
teisėsaugos versija aš taip pat netikiu, kaip ir kedzio seimyneles. Abi
neįtikina.

O kad dabar paviršutiniasklaida gaudo bet kokią naujieną apie pedofilus, tai
nenuostabu. Lyg tik šiandien jie atsirado ir lyg jau Ūsas buvo pirmas kuriam
pateikti įtarimai tvirkinimu.

Saugi ateitis vaikams - sveiko proto tėvai, kurie atsakingai augina vaikus.

O kad mūsų teisėsauga neįgali, tai visiškai nieko naujo. Bet ir be show buvo
galimybių kitaip pasiekti rezultato, o ne kelti masinę isteriją. Dabar gi
teisinio rezultato vis tiek nėra (ir TIKRAI nebebus), turim 3 lavonus ir
nujaučiu kad dar vienas-du gali atsitikti. Jei toks buvo tikslas - tada jis
pasiektas.

lasaZ