Tema: Re: Kedys
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-29 09:55:07
žiek, jei bandai vaizduoti mąstantį, atsakyk man, kur tas pedofilų klanas
buvo, kai areštavo tą karininką? Ar čia "savi paaukojo"? :)))

baikit trydaliot jūs apie tą kedį. Tipo jei tu ne už violetinį megztuką, tai
jau pedas. Man vienodai nusispjaut ir ant ūso ir ant stankūnaitės ir ant
venckienės ir ant kedžio.  Kas jie bl man tokie, kad turiu žinot jų
pavardes? Tipo daugiau nuskriaustų vaikų lietuvoje nėra? O jei jau taip daug
pedofilu aplinkui, papasakokit man, ar buvo bent kažkas pasiekta, kad
ateityje vaikų tvirkinimas mažėtų?

Krč užjaučiu tuos, kuriem kasdiena telikas plauna smegenis. Ir jie dar tuo
didžiuojasi.

lasaZ