Tema: Re: Kedys
Autorius: Zveris
Data: 2010-04-22 20:05:09
Na būtų nelogiška lyginti Europos (laisvamanės išskyrus Lenkija) ir Lietuvos
situacijas. Pas mus net gėjai negali žengti žingsnio be smūgio su beisbolo
lazda į galvą, ka jau kalbėt apie pedofilus. Šiaip jau Karo akademijos
kariūno/galimopedofilo istorija turėjo labai aiškiai parodyti, kad Lietuvoje
pedofilai yra pavieniai reiškiniai. (būtų kitaip - būtų jau daug jų
sulaikyta).