Tema: Re: Kedys
Autorius: Marux
Data: 2010-04-23 08:59:08
versija tiesiog geniali :)
paskelbta tarptautine paieska, o zmogus puse metu su nusikaltimo irankiu
gatavas Lietuvoj slaistosi policijos panosej, kol pagaliau ateina ramiai
isgert prie vandens, uzpringsta sokoladuku snapsa uzkasdamas ir tyliai
vienas numirsta...

Taskas. Byla baigta. Zudikas ir smeizikas surastas :))

On 2010-04-22 16:31, Kestas. wrote:

> Ir kad ieskomiausiais salies zmogus ramiai sau gamtoje vaikstinedamas,
> girtas ir su  ginklu (kuriuo atsikratyti reikejo is karto), sau naturaliai
> uzspringsta,
> cia irgi faktas? Net man, nepalaikanciai jokios puses, toks stumimas jau
> pereboras atrodo.

O man pereboras atrodo, jog kažkam ateitų tokia geniali idėja imituoti
"užspringimą skrandžio turiniu" :)) Esant toje vietoje ir norint
imituoti mirtį, nieko racionalesnio už "nusižudymą" šaunant į galvą,
tiesiog nėra. Paguldei vdupel girtą, šovei į smilkinį, nuvalei savo
pirštų atspaudus, įdėjai ginklą Kedžiui į ranką ir, nepalikdamas pėdų,
pakilai oro balionu dangun ir nuskridai namo, kam dar laukti kol jis
užsprings pats? :)

Tą ginklą jis turėjo ir laikė savigynai ir Ūsui, naują jam dabar gaut
būtų problematiška. Nervai jau buvo pašliję nuo pastovaus slapstymosi,
matosi, jog ir badauti jam dažnai tekdavo. Gėrė "nervams apramint" daug,
o girtas tai galėjo ir į Gedimino pilį nueit pasėdėt, maža kas tokiame
stovyje šaus į galvą. O su užspringimu tiesiog nepasisekė, retas labai
atvejis, bet realus. Būtent dėl jo retumo, nemanau, jog kažkam šautų
tokį dalyką imituot.