Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-30 13:08:14
Tikras galvojimas prasideda šioj srity tik tada, kai žmogus masto maždaug
taip: "visuomenė funkcionuoja maždaug taip, iš to seka, kad šioj konkrečioj
knygutėj/filmuke pateikta versija yra tikėtina/kvaila/visokia kitokia...".

Konkrečiau tai maždaug taip: nei Leninas, nei Hitleris, nei bankinykai nieko
patys nesukėlė ir sukelt negali. Buvo populiarios komunizmo idėjos - Leninui
pavyko užgrobti valdžią, buvo Vokietija įžeista ir pažeminta Versalio
sutartimi o Anglija bei Prancūzija įbauginta Stalino, Stalinas padėjo Vokietijai
atgaivinti uždraustas tankų ir aviacijos karines struktūras - pavyko Hitleriui
pradėti WWII.