Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-17 15:41:03
"Vytautas" <vyt.out@vdu.lt> wrote in message news:hdu8gj$33a$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. "Alvidon" mineti "blogio" moksliniai pasiekimai buvo padaryti ne
> kapitalistu,
> o pasisventusiu pavieniu mokslininku (arba valstybiniu mokslo institutu).

Tai pasakyk man, o išminčiau, kodėl šalyse, taip mielose tavo širdžiai
(nu tobiš visokiose ti CCCP'e, Kuboj, kimirsenijoj ir Co) nebuvo
jokio sėkmingo pavyzdžio tų pasišventusių pavienių mokslinykų ? :)
(Tetrį sukūrė CCCP'e, ale babkes susižėrė ir į pasaulį paleido vis tie
patys blogiukai buržuazinai, ir tokių pvz. - milijonai).

> 2. Zmogaus nuzudymas yra zmogzudyste bet kokiame amziuje, bet kurioje
> santvarkoje, bet kokiais motyvais,
> krikscionybes ir kitu religiju vienuoliai tai tik patvirtina (bet siaip jie
> cia niekuo deti).
O taip, šventasis vienuoli, kas gi su tavim ginčyjas. Aišku kad moraliausia
visuomenė - musulmonai radikalai, akmenimis užmėtantys moteris-paklydėles.

> 3. "Valstybinis kapitalizmas" nera labai tobulas, bet tikrai tobulesnis uz
> pavienius prakutusius pirklius is "SuperMarketu"...
> (ten nera kreditoriu pavieniu, ten kreditoriai yra visi pilieciai is karto)

Nu, aišku kad taip, todėl ir klesti bei neatsigina norinčių imigruot tokie
rojai šioj žemėj, kaip CCCP, Kuba, Š. Korėja, Vietnamas, Kinija ir Co.