Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-17 17:18:44
Nugi nugi, ir kaip gi čia gavosi, ar ne per tą tavo nekenčiamą
laukinį kapitalizmą tos ES ir USA ir sukaupė turtus, kad daba
sau gali leisti net socialdemokratiją ?

matai, taip jau gaunasi, kad tik per kažkieno varganą triūsą ir
tesukūriamos visokios ti gėrybės (antikos vergai leido sukurti
meno šedevrus, nepralenktus tūkstantmetį ar daugiau, teisinę
sistemą, naudojamą iki šiol, viduramžių baudžiauninkai
- renesanso mokslo pasiekimus bei vėlgi menus, ankstyvojo
kapitalizmo proletarų varganas triūsas - indutrinės visuomenės
gėrybes beigis galimybę visokiems išpindėliams (nuo Engelso,
Lenino iki Kamiu, Sartro ir pan.) prisigalvot visokių utopijų,
bandyms katras įgyvendint žmonijai kainavo WWII ir kelis
šimtus milijonų lavonų vardan šviesaus komunizmo rytojaus.
Tai vadinas pažanga (kažkodėl...).