Tema: Re: Offtopic - Valstybines vs Privacios
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-17 21:12:21
Kokia partija ir kokia čia dar BBC ? :)))
Ar esi tikras, kad BBC yra sąžinigoj konkurencijoj su privačiomis
kompanijomis ? Ar esi tikras, kad tie 10 svarų/mėn. yra ekonomiškai
(o ne politiškai) pamatuoti ? Ar tikrai BBC klientai susimoka už BBC
ar visgi visi mokantys mokesčius per biudžeto įliejimus į BBC veiklą
(tame tarpe ir transliacijos) ?
P.S.: šiaipjau aš dirbu (nors ir kompiuterastu) kontoroj, kurios veikla
tiesiogiai susijus su radio ir TV veiklos kontrole, tai "iš patikimų šaltinių"
galiu pranešti - EU visi valstybiniai transliuotojai nėra ūkio subjektai,
tai valstybės dotuojami ir dirbtinai palaikomi institutai, tautiškumui
ir valstybingumui palaikyt tsakant (kaikada net sąmoningai pažeidinėjant
įstatymus ir mokant baudas). Tokios vat realijos, ir jos gerokai skiriasi
nuo jūsų jautnatviškų čegevarščiskų utopijų (kurios labai jau dažnai
baigiasi masinėmis žudynėmis). Nežinau kaip ti USA, jin toli (o jei rimčiau,
tai USA negresia sumexikėjimas ar sukanadėjimas, skirtingai nuo kokių
belgų/olandų/lietuvių...).