Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-18 16:08:34
Šitą, gal nereikia fizikui, devynis metus dirbusiam CCCP'o
karinei pramonei, aiškinti apie stebuklingus CCCP'o
pasiekimus moksle ir technikoj. Matėm, žinom, afigiennai
nuostabūs politrūkų makaronų kabinimo įgūdžiai, daugiau
nieko.
Palydovai: tiek CCCP'e, tiek USA kosminės programos
buvo šalutiniai branduolinių raketų programų produktai.
Ir tiek USA, tiek CCCP'as važiavo iš apiplėštos Vokietijos
resursų (aplink fon Brauną sukauptos technologijos ir palydovus
paleido, ir į Mėnulį skraidino). USA demokratinė valstybė, tobiš
jin negalėjo kaip CCCP'as teroru ir maisto atėmimu spartinti
kosminių programų.
Kas link furų kabinų - gal pašnekėk su vairuotojais, katrie dar
CCCP'o laikais vairavo furas (Kamazus - geresnių kaip ir nebūvo).
Šiaip jau oro pagalvės kaip amortizacija - išradimas labai senas
(tikrai už CCCP'ą senesnis), čia svarbu ne idėja, o praktinė
realizacija konkrečioje furoje.