Tema: Re: Offtopic - Valstybines vs Privacios
Autorius: abc
Data: 2009-11-17 19:25:21
Alvidon, sutinku – zodziu reiksmes siek tiek skiriasi. Bet kontekstas ne.
Sis konkretus BBC atvejis aiskiai parodo: kokybiskas produktas uz prieinama
kaina (TV licence 10 svaru i menesi = 10 litu I menesi ekvivalentas
pervertus perkamaja galia). Pralosei partija tragiskai, daugiau nera ka
diskutuoti sia tema.