Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-11-17 15:12:02
chrestomatinis verslo pelningumo pavyzdys:
- kinu gamintuose produktuose, skirtiems salyciui su maistu, nuodingu
sveikatai ftalatu prifarshiravimas, NES TAIP PIGIAU IR PELNAS DIDESNIS.
Niekam nepaslaptis, kad butent kinijoje bent jau iki to skandalo kotroles
veik nebuvo viso to reikalo :)
Dejau ash ant tokio privataus verslo efektyvumo jei jis mane i kapus savo
brudu nuvaro.