Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-25 16:03:50
Nesyki minėjau, kad nesutinku su tavo (su tavo atstovaujomomis, jas jau
senokai skaičiau rusų kalba) prognozėmis. Po poros metelių pamatysim
kas įžvalgęsnis.
Naujieji Akropoliai šiaip ar taip pasmerkti - tai tiesiog eilinė burbulo
burbuliškumo neįvertinusių verslininkų klaida (Lietuva per maža tokiam
kiekiui Akropolių), maža to, prognozuočiau ir televizijų bankrotus (mes
labai stebinam Europą - tokioj mažoj rinkoj tiek TV). Visi tie burbulo
subliuškimo niunsai liečia tiktai siaurą biznio segmentą, niekaip neįžvelgiu
čia jokių totalių kakastrofiškų požymių. Žmonės ir toliau valgys, rengsis,
gyvens butuose/namuose, juos remontuos, važinės auto, juos remontuos,
naudosis kompais ir t.t. ir pan.. Tiesiog pertekliniai/burbuliniai verslai
(su savais pasakiškai nerealiais pelnais) žlugs/žlunga. Tai aišku išmeta
tuos žlugusius verslininkus į politikieriavimo erdvę, anys ima reikštis visokiais
straipsniais, fludinti citatomis iš Delfio ir pan., bet iš esmės tai nelabai keičia
visos visuomenės funkcionavimo.
Kas liečia sąmokslo teoriją (nu ti savotiškas zeitgaistas): jau ne syki sakiau,
kad sąmokslo teorija - nevertas rimto intelekto objektas, tai iš esmės
girtuokliaujančio santechniko užstalės kalbos (nu arba postreliginės
visuomenės velnių/angelų pasakėlių pakaitalas). Lygiai tiek pat sėkmingai
galima diskutuot tema "kaip Dievas norės, taip ir įvyks".
Dėl zero sum: tai visgi gali ką nors apart citatų atsakyt į mano "vienos
karvės game" ? Juk ne viduramžiai lygtais, nebelygis argumentuot
"o Tomas Akvinietis teigia, jog ant adatos smaigalio telpa 10 velnių"
stiliumi.
Paskutinės dvi mano pastraipos tik eilinį kartą pabrėžia: mes skirtingai
matom pasaulį, skirtingai suvokiam jo funkcionavimą, esam skirtingose
aksiomatinėse sistemose.