Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-17 14:40:22
Gal ir blogis, bet būtent to blogio dėka dabar tu ne atidirbinėji
lažą kaip tavo protėviai, o darbo metu rašinėji to blogio dėka
sukurtu kompiuteriu į to pačio blogio dėka sukurtą internetą
visokias nesamones, ir to blogio dėka nesusilauksi prievaizdo
bizūno smūgių nugaron už dykinėjimą, o ramiai ir toliau sau
naudosies to pačio blogio dėka sukurtais ir tau pasiekiamais
mobiliaku, automobiliu, centriniu šildymu, elektriniu apšvietimu,
skalbiankėm, indaplovėm ir kitokiais velniško laukinio kapitalizmo
išmislais, tuo padėdamas ir toliau klestėti tavo nekenčiamam
kapitalizmui, bo tam blogiui tuo geriau, kuo daugiau tu visokių
niekučių prisiperki.
Nori būti nuoseklus - emigruok Kubon ar kimirsenijon.