Tema: Re: Offtopic - Valstybines vs Privacios
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-25 16:24:00
Velniai žino, prieš kokias tris savaites šnekėjaus su pakankamai žinomu
ir iškiliu Lietuvos verslininku (nu tobiš žmogus tikrai už mani daugiau
šiuos reikaluos išmano), tai ans sakė, jog nuleidinėti lito kursą Lietuvai
neverta - per maža ir per daug priklausanti nuo importuojamų gamybos
komponentų rinka, skirtingai pvz. nuo Lenkijos.